IK BEN MAAR EEN STOTTERAAR… (EERSTE VASTENVIERING)
Dominicus Gent Viering van zondag 22 februari 2026 IK BEN MAAR EEN STOTTERAAR Goede morgen, allemaal, en welkom. Zet u bij, maak het u gemakkelijk: hier, in de Blaisantkerk, of bij u thuis, voor wie deze viering online volgt. We zijn deze week de veertigdagentijd ingegaan, of de “Vasten”. Een merkwaardig toeval wil dat …
